Mijn passie zet trend

Kleine winkels zijn dé trend. De consument van nu is op zoek naar variatie, sfeer en persoonlijk contact. De kleine, vernieuwende winkels bieden dat en zorgen voor een unieke aankoopbeleving. Maar wat maakt die kleine winkels nu uniek? Hun passie!

Mede onder invloed van het economische klimaat vindt er een slag om de consument plaats; niet alleen op basis van prijs, ook kwaliteit en onderscheidend vermogen worden gevraagd. Klanten zoeken via en op internet unieke, verantwoorde, maar natuurlijk ook scherp geprijsde artikelen. Dit biedt kansen voor kleinschalige detailhandelsondernemers. Ze kunnen zichzelf onderscheidend positioneren, niches bedienen, zelf bepalen wat er (hoe) geproduceerd en verkocht wordt, meerwaarde creëren door aanvullende producten of diensten te leveren. Daarmee staan zij dicht bij de klant. Kleinschaligheid is iets van vandaag en (over)morgen.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven