Resultaten 2015 met ons blog voor de werkende moeder

mamablog werkende moederMamsatWork bestaat inmiddels ruim 4 jaar. Het eerste jaar zijn we zeer actief geweest. Alles was nieuw en de werkende moeder vonden onze website vernieuwend. Mijn frustratie lag zeer hoog aangezien ik toen nog fulltime voor de baas werkte en vanuit dat oogpunt mijn leven als fulltime werkende moeder moest verdedigen (tenminste, dat vond ik). MamsatWork groeide als kool.

De afgelopen 4 jaar is er veel gebeurd, ben ik zelfstandig ondernemer geworden en is er veel aandacht uitgegaan naar mijn webshop. Mijn hart ligt echter bij MamsatWork, het schrijven en het werken aan dit platform met ons team voor de werkende moeder. Ik heb dan ook besloten om mijn webshop te verkopen en dat besluit alleen al bracht in de afgelopen maanden veel goeds voor MamstWork.

De werkende moeder anno 2015

MamsatWork heeft de afgelopen maanden haar bezoekersaantallen weer weten te verdubbelen. Na een lauwe start begin 2015 hebben we in het laatste kwartaal ruim 16.000 unieke lezers per maand die zeer actief zijn. Niet alleen met het lezen van ons blog, maar ook op onze social media.

We hebben ons platform verder geprofessionaliseerd met een nieuw thema, betere SEO mogelijkheden en inhoudelijke en persoonlijke content voor de werkende moeder. Wekelijks worden er 15-20 blogs gepubliceerd en het aantal reacties dat we ontvangen groeit gestaag.

Social media

Onze social media groeit steeds harder. We zijn vertegenwoordigd op Facebook (6000+ fans), twitter (5600+ volgers), instagram (430+ volgers), pinterest (470+ volgers), google+ (37 volgers), youtube (15 abonnees)

Samenwerkingen 

Het afgelopen jaar zijn ook het aantal samenwerkingen explosief gestegen. Samenwerkingen met grote bedrijven, maar ook met leuke kleine webshops. Allemaal een aanwinst voor MamsatWork. Deze samenwerkingen stellen ons in staat om verder te groeien en te professionaliseren en daar zijn we dan ook erg blij mee. Daarnaast zijn de reacties van onze klanten zeer positief.

Naast samenwerkingen met klanten groeit ook het aantal samenwerkingen  met pr bureaus en mediabureaus en hebben we in ieder geval op het gebied van food een contract lopen met Semilo, media exploitant.

Vooruitzichten 2016

Onze doelstellingen voor 2016 zijn glashelder. We gaan vol enthousiasme fulltime aan de bak met MamsatWork om ons platform nog aantrekkelijker te maken voor de werkende moeder. De groei willen we dit jaar inzetten op ons lezerspubliek èn op ons team met bloggers.

Doelstellingen voor eind 2016:

  • 40.000 unieke lezers per maand
  • Verdubbeling van aantal bloggers van 6 naar 12
  • meer video content
  • overall branding

 

 

 

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven