Wie heeft ons in godsnaam geleerd dat regen slecht weer is? (Review)

Waarom zit de wereld in elkaar zoals hij in elkaar zit? Hoe hebben we met zijn allen bedacht dat het op een bepaalde manier moet? Veel dingen lijken ontzettend vanzelfsprekend. In het boek ‘Wie heeft ons in godsnaam geleerd dat regen slecht weer is’ bekijk je al die ‘normale dingen’ eens door een andere bril.

Wie heeft ons in godsnaam geleerd dat regen slecht weer is?

Het boek ‘Wie heeft ons in godsnaam geleerd dat regen slecht weer is?’, raakt je. Want het gaat over jou.

Dit boek van Jan Jaap van Hoeckel gaat namelijk over alledaagse problemen en situaties waar iedereen mee te maken heeft. Het bijzondere is dat dit boek je helpt om er op een andere, vaak onverwachte manier naar te kijken. Het geeft je net even de richting, bevestiging of schop die je soms nodig hebt. Iedereen wil gelukkig zijn. Maar veel mensen zijn het niet, of in ieder geval niet helemaal.

Hoe gelukkig ben jij?

Stel jezelf eens de vraag: ben ik gelukkig? Er zijn maar twee antwoorden: ja of nee, er zit niks tussen. Zeg je ja, dan is dit boek je op het lijf geschreven. Het gaat over jou, over hoe je denkt, kijkt en doet en hoe je omgaat met jezelf, met anderen en met de wereld. Een feest van herkenning. Zeg je nee of durf je niet volmondig ja te zeggen, dan heb je nog meer reden om dit boek te lezen. Het gaat namelijk ook over jou, hoe jij denkt, kijkt en doet. Maar wat veel belangrijker is: hoe je daar verandering in kunt brengen.

Over Jan Jaap van Hoeckel

Jan Jaap van Hoeckel schreef het boek ‘Wie heeft ons in godsnaam geleerd dat regen slecht weer is’. Maar hij heeft ook nog een paar andere interessante titels op zijn naam staan. Hij gooide het roer om na een carrière van ruim 40 jaar als copywriter, conceptdenker en marketingman en volgde de opleiding Mediator. Nu begeleidt hij mensen die vastlopen in hun leven en de behoefte hebben om weer losgetrokken te worden. Op zijn website www.goedinjevel.nl schrijft hij elke tien dagen een column over ‘leven’. Deze columns zijn de basis geworden van de bundel ‘Wie heeft ons in godsnaam geleerd dat regen slecht weer is?’ Het boek kan je ook op de website bestellen. Veel leesplezier!

Winnen?

Mamsatwork mag 3 exemplaren van dit boek ‘Wie heeft ons in godsnaam geleerd dat regen slecht weer is?’ weggeven. Laat ons weten wie dit bijzondere boek ten doop heeft gehouden.

• Stuur een e-mail naar winactie@mamsatwork.nl o.v.v. Jan Jaap van Hoeckel met hierin je adres en je antwoord